poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Dostałam swoje pierwsze wyróżnienie, tym cenniejsze, że zupełnie nieoczekiwane. Przyznała je Mirabelka. Myślę, że niedługo będzie okazja aby napisać o Niej troszkę więcej, a za wyróżnienie serdecznie dziękuję.

Zgodnie z zasadami powinnam po pierwsze przekazać to wyróżnienie dalej a po drugie napisać 7 rzeczy o sobie. Tak naprawdę to nie wiem co trudniejsze. Jeżeli chodzi o wyróżnienie to mam ogromny problem bo te blogi,  które znam i odwiedzam albo już są wyróżnione albo ich autorki bardzo dziękują ale nie...Postanowiłam więc trochę niezgodnie z zasadami za co bardzo przepraszam wyróżnić wszystkich, którzy tym co robią umilają czas, motywują do działania , bawią i uczą.
A teraz o sobie:
  1. Jestem zodiakalnym bliźniakiem więc co zresztą widać po moim blogu mam często rozdwojenie jaźni i chciałabym robić dwie najczęściej sprzeczne rzeczy jednocześnie, wyjechać i zostać w domu, być prawnikiem albo psychologiem albo ... gospodynią domową. I jak tu z samą sobą nie zwariować.
  2. Uwielbiam czytać i bardzo żałuję , że jednocześnie nie da się robić na drutach, szydełku itp bo za często muszę wybierać a e-booki to nie dla mnie.
  3. Nie lubię kawy. Nigdy jej nie piłam więc właściwie smaku nie znam ale już sam zapach dla wielu czysta poezja mnie odpycha. Chyba jestem dziwadło :-).
  4. Gdyby moja praca dawała taką możliwość mieszkałabym na wsi, piekła chleb, robiła przetwory i żyła wolniej i spokojniej niż w dużym mieście.
  5. Lubię góry o każdej porze roku i morze ale raczej wiosną i jesienią bez tłumów i zbędnego gwaru.
  6. Nie znoszę upałów, dezorganizują mi życie i sprawiają , że świat nie jest piękny.
  7. Ostatnie ale chyba najważniejsze przed zwariowaniem w dzisiejszej rzeczywistości chroni mnie niezawodnie moja Przyjaciółka Hania, pomaga, motywuje , napędza, hamuje itd za co jej bardzo, bardzo dziękuję.
Uff nie było tak źle, choć by poznać siebie trzeba się mocno napracować.
Ten post jest powieleniem tego na moim poprzednim blogu i ma to być klamra spinająca i dla mnie przyjemność przypominania o wyróżnieniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz