niedziela, 17 marca 2013

Powrót

Długo mnie nie było, bardzo długo. Zostałam jednak przywołana do porządku i jestem. Miałam nadzieję, że po tak długiej przerwie będę mogła napisać wiosenny post ale jeszcze nie tym razem. Za oknem nadal zimowy krajobraz ale u mnie na warsztacie już wiosennie. Długa przerwa spowodowana była brakiem zakończonych prac do pokazania. Przez chwilę wróciłam do decu ale brak czasu a trochę i serca do podjętej działalności spowodował , że wszystko ślimaczyło się niemiłosiernie. Do tego jeszcze martwa natura podstawiała nogi i utrudniała życie jak mogła. Powoli prace są wykańczane choć nie wszystkie mnie zadowalają ale cóż tak bywa. Dzisiaj pierwsze zdjęcia: fiołkowa herbaciarka ( najbardziej zatruła mi życie i najmniej jestem z niej zadowolona )


Wkrótce mam nadzieję pojawią się dalsze prace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz