niedziela, 23 września 2012

Problemy techniczne i męki wyboru

Uff od rana kombinuję jak tu umieścić nowego posta a Google odmawiał współpracy pisząc , że nie mam prawa logować się tak jak dawniej. Kombinowałam, medytowałam ( niestety nie jestem zbyt biegła w tym całym komputerowym bałaganie) i okazał się na koniec , że muszę stworzyć sobie jeszcze jedno konto ( żeby było lepiej i bezpieczniej). Stworzyłam i jestem ponownie z wami.
A tydzień trudny ciągle musiałam wybierać i podejmować decyzje a to nie jest moja mocna strona. Również na polu robótkowym stanęłam  przed koniecznością podjęcia pewnych decyzji. Szykuję się do wakacyjnego wyjazdu ( nareszcie?!) i przyjaciółka podpowiedziała, że przyda się chusta na wyjazd, a że szewc itd... to druty w dłoń i do dzieła. Czasu w sam raz , żeby chustę popełnić ale ... jaką , z czego, w jakim kolorze.
Na zdjęciu efekt rozważań
No właśnie trzy włóczki, dwa wzory i dylemat, który pomysł lepszy a czas nieubłaganie ucieka.Jedna za jasna ( chyba?), druga za ciemna a trzecia zbyt sznurkowa w robocie ale kolor ok. Ostatecznie pozostanę chyba przy czerwonej alpace z jedwabiem. Robi się przyjemnie i mimo , że nie wygląda zbyt ciekawie to liczę na to , że blokowanie poprawi jej wygląd, a efekty już wkrótce zaprezentuję choć jeszcze jakieś inne pomysły się kłębią więc kto wie :). Proszę trzymać kciuki za szczęśliwe zakończenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz